Acte necesare pentru intocmirea unui raport de evaluare
In vederea intocmirii unui raport de evaluare sunt necesare urmatoarele documente:
- Actul de proprietate al imobilului, fie ca e contract de vanzare-cumparare, contract de construire, titlu de proprietate, contract de donatie, etc.;
- Extras de carte funciara pentru informare actual, iar in cazul in care nu exista, poate fi cerut de catre evaluator de la OCPI;
- Documentatia cadastrala avizata de OCPI;
- Certificat energetic (daca exista);
- Actul de identitate al proprietarului.
Sunt 3 pasi pentru a obtine raportul de evaluare intocmit de un expert evaluator autorizat ANEVAR:
- Completarea formularului de pe site, astfel se inregistreaza solicitarea ta pe platforma RomEval;
- Staibilirea unei intalniri cu evaluatorul, in urma careia se semneaza contractul de prestari servicii, se predau documentele mentionate anterior si se face inspectia proprietatii;
- Intocmirea raportului de evaluare si predarea acestuia catre beneficiar, moment in care se face si plata serviciului de evaluare;
Acte necesare intocmirii unui certificat energetic
Elaborarea unui Certificat Energetic implica prezentarea urmatoarelor acte:
- Actul de proprietate al imobilului;
- Documentatia cadastrala – schita imobilului;
- Actul de identitate al proprietarului.
Onorariile pentru seriviciile de evaluare sunt prezentate in sectiunea TARIFE, pe care le poti accesa printr-un simplu click aici.
Solicita raportul de evaluare sau certificatul energetic pentru proprietatea ta completand formularul de mai jos: